פקשוט מתייחס לצילום מוצר לצרכי חשיפה במודעות פרסומת ובכלי התקשורת. לרוב, יוצג המוצר על גבי רקע לבן, לצד האריזה שלו, כאשר התווית ברורה וניתנת לזיהוי, וללוגו נראות גבוהה. חשיבות הפקשוט היא ביצירת דימוי נקי ופשוט של מוצר שניתן לזיהוי בקלות ושישפיע על לקוחות פוטנציאלים בעת הקנייה. פקשוט הוא מצרך בסיס בכל קמפיין פרסום.
בצילום פקשוט המוצר צריך להימצא במרכז התמונה כשהוא ממלא את רוב החלל, כל האותיות והלוגו צריכים להיות ברורים וקלים לקריאה. על התאורה להיות ממוקמת באופן כזה שתייצר פרספקטיבה תלת ממדית של האובייקט המצולם.
טיפים לצילום פקשוט מוצלח:
בעת צילום הפקשוט יש להקפיד על בניית תאורה באופן שמסייע להימנע מהשתקפויות לא רצויות. יש לייצר חלל ידידותי סביב המוצר כדי להימנע מאובייקטים לא רצויים אשר עלולים גם הם לייצר השתקפות על המוצר. בניית התאורה והחלל המידי הם גורמים מכריעים בתוצאה הסופית והם שמבדילים בין צילום מוצר חובבני לצילום מוצר מקצועי.
בעת הצורך כדאי לעשות שימוש ברפלקטורים משלימים כדי להחזיר ברק למוצר או לחסום מקור אור שמייצר פסי תאורה שאינם אסתטיים.
ככל שנשקיע יותר בבניית החלל והתאורה כך ניאלץ לעשות פחות תיקונים בדיעבד בעת עיבוד התמונה והמראה הסופי יהיה מקצועי ואלגנטי יותר.
בצילום פקשוט לזווית המוצר חשיבות עליונה ויש להקפיד עליה ולהבין את משמעותה באימג' הסופי. העמדה נכונה למוצר בפקשוט תלויה במספר פרמטרים כמו נפח המוצר, החומרים מהם המוצר עשוי, תנאי השטח, וכמובן דרישות הלקוח.
צבעי המוצר כפי שהם נראים בתמונה הסופית צריכים להיות נאמנים למקור ולהופיע באותם הגוונים שבהם הם מופיעים במוצר המקורי.
חדות הפקשוט היא אחד האלמנטים שאנחנו ב-וי אי פי דיזיין מקפידים עליהם מאוד. לשם כך יש להיעזר במספר צילומים של אותו מוצר, כל פעם בתאורה מתאימה, כדי להרכיב מהן את האימג' הסופי המוצלח ביותר.
צילום פקשוט מוצלח דורש מיומנות גבוהה וניסיון. בעזרת סבלנות ועבודה קשה ניתן להגיע לצילום מיטבי ולמקסם את המוצר למען הלקוח.
דוגמאות לפקשוטים
להזמנת צילום פקשוט ופרטים נוספים צרו קשר: 054-33-44-770