צילום מוצרי מזון

צילום מוצרי מזון- יש לנו  ניסיון רב בצילום מוצרי מזון, ועבודה עם חברות המזון והמשקאות הגדולות בשוק. ככל שקניית מוצרי מזון דרך האינטרנט הופכת נפוצה יותר ויותר, כך עולה הדרישה לצילום מוצרים לשם שיווקם דרך אתרי אינטרנט. הסטודיו מציע צילום מוצרי מזון איכותי ובמחירים תחרותיים.

להרבה ממוצרי המזון יש עטיפות שאינן בהכרח מחמיאות למוצר מבחינת אסתטית או שהן נעלמות בתוך הרקע. בצילום מוצרי מזון איכותי יש לשמור על איזון בין אופי האריזה למוצר עצמו.

מלאכת צילום מוצרי מזון מתחילה בבניית תאורת מתאימה בסטודיו והכנת סביבת עבודה ידידותית אשר מותאמת באופן מיוחד לאובייקט המצולם. לשם כך יש ברשותנו ציוד תאורה ועזרים באיכות הגבוהה ביותר. לאחר בניית התאורה יש לגשת למלאכת צילום המוצר עצמו. זאת נעשה בעזרת ציוד הצילום המקצועי ביותר וצלמים מקצועיים. לאחר צילום המוצר ניגש לצריבת אובייקט . צריבת אובייקט היא תהליך בו תמונה מעובדת באמצעות תוכנות עיבוד. בצריבת אובייקט, הנושא המרכזי נחתך מהתמונה ומופרד ממנה מושלם לקטלוגים באינטרנט או בדפוס. הלקוח מקבל לרשותו את צילום המוצר שברצונו לקדם. הסטודיו מתמחה בצילום מוצרי מזון באופן המקצועי ביותר אשר ממקסם את הפוטנציאל הגלום במוצר שלכם.

הסטודיו הוא בעל ניסיון ומוניטין מעולה של שנים בצילום מוצרי מזון. בזכות המקצועיות, האמינות הגבוהה והשירותיות שוב ושוב בוחרות החברות הגדולות בשוק לעשות שימוש בשירותינו לצילום מוצרים על רקע לבן. אצלנו מקבלים יחס אישי, מחירים תחרותיים ושירות מקצועי ואמין.

לדוגמאות נוספות של צילום מוצרי מזון